مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-24اقتصادي

کرمانشاهی ها 30 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان خانگی بیش از 30 میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی گرفتند که همین عامل، سبب پایداری شبکه برق در تابستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در تابستان امسال با همکاری مشترکان کمترین مشکل را در تأمین برق داشتیم.

وی ادامه داد: مشترکان خانگی بیش از 30 میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی گرفتند که همین عامل، سبب پایداری شبکه برق در تابستان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: برق یکی از زیرساخت های اساسی است که استمرار آن باید پیوسته و بایسته باشد، لذا در زمستان و سایر فصول خدمات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در تأمین برق مشکلی نداریم، تصریح کرد: مشترکان صنعتی نیز در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش مصرف داشته اند و به عنوان یکی از اعضای ثابت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نهایت همکاری را با صنعتگران استان داریم.

*رفع مشکل روشنایی معابر مرادی در رابطه با روشنایی معابر، گفت: یکی از مباحث مطرح شده در تابستان برای مدیریت مصرف، تعدیل روشنایی معابر بود که الان به صورت ویژه بازدیدهای انجام می شود تا روشنایی معابر مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهی ها 30 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند

کرمانشاهی ها 30 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند