مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-07سياسي

طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» متحول می شود


رییس سازمان امور دانشجویان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه طراحی و برگزاری نوزدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» با نوآوری ها و خلاقیت هایی همراه است، - رییس سازمان امور دانشجویان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه طراحی و برگزاری نوزدهمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر با نوآوری ها و خلاقیت هایی همراه است، افزود: در دوره جدید با تمرکز و تاکید بر امر جهاد تبیین و آشناسازی دانشجویان و دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، سبد اردویی را طراحی کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا فریدزاده در آیین اختتامیه هجدهمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر که ظهر امروز، سه شنبه 16 آبان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد؛ اظهار کرد: حدود 25 سال از عمر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی می گذرد و این سازمان با نوآوری های خود تلاش کرده است که در دانشگاه ها اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد دانشجو محور است،افزود: این موضوع نه تنها در باور ما وجود دارد بلکه با عمل خود نیز ثابت کرده ابم که دانشجو محور هستیم و دانشجویان می توانند در امور مختلف اثرگذار باشند.

فریدزاده با بیان اینکه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی دارای 44 شعبه در سطح کشور است، افزود: عنوان سازمان و دانشجو دارای تناقض هستند اما در کنار هم قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» متحول می شود

طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» متحول می شود