مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-14سياسي

گزارش ایسنا از بیست و هفتمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم


بیست و هفتمین روز و پنجاهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد.

- بیست و هفتمین روز و پنجاهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوم مهر 1402، 118 ماده و 6 بند از 23 بند الحاقی به کل لایحه برنامه هفتم توسعه را در21 روز با برگزاری 41 جلسه علنی مورد بررسی قرار دادند و تعدادی از احکام را به منظور بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارجاع دادند.

پس از آن به مدت یک هفته جلسات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه برای بررسی موارد ارجاعی از صحن علنی تشکیل شد و با اتمام بررسی موارد ارجاعی، مجلس از یکشنبه (14 آبان) ضمن رسیدگی به بقیه مواد الحاقی به کل لایحه برنامه هفتم، بررسی موارد ارجاعی لایحه برنامه هفتم را شروع کرد.

در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه در بیست و هفتمین روز، نمایندگان مجلس موارد زیر را به تصویب رساندند.

مصوبات * با تصویب برنامه هفتم توسعه؛ سازمان برنامه و بودجه را مکلف کردند تا تسبت به ایجاد تنوع در سبد سوختی کشور و تهیه برنامه جامع تامین حامل های انرزی شبکه حمل و نقل جاده ای کشور اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از بیست و هفتمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم

گزارش ایسنا از بیست و هفتمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم