مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-15اقتصادي

کشف 60 میلیاردی واکس و پولیش البسه قاچاق در بازار تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 118 هزار عدد واکس و پولیش کفش و لباس قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 60 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

- سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت وگو با در گفت وگو با خبرنگار انتظامی فارس از کشف بیش از 118 هزار عدد واکس  و پولیش کفش و لباس قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 60 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان مولوی شدند.

وی عنوان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در آدرس  خیابان مولوی، خیابان تختی تخلیه و دپو شد که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را از شهرستان جلفا به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می کند.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار باربری بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع واکس کفش و لباس در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 میلیاردی واکس و پولیش البسه قاچاق در بازار تهران

کشف 60 میلیاردی واکس و پولیش البسه قاچاق در بازار تهران