مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-09بين الملل

پکن: نهایت تلاش را برای آتش بس در غزه به کار می گیریم


سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن ابراز تأسف از فاجعه انسانی در غزه تأکید کرد که پکن نهایت تلاش خود را برای برقراری آتش بس بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی به کار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین روز گذشته (چهارشنبه) در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر اقدامات احتمالی پکن در خصوص درگیری های بیش از یک ماهه فلسطینیان و رژیم صهیونیستی گفت که چین نهایت تلاش خود را برای آتش بس میان تل آویو و فلسطین به کار خواهد گرفت.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا ، سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد که پکن بعنوان یک عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و عضو مسئول جامعه بین المللی، ارتباطات نزدیک خود را با طرف های مربوطه حفظ خواهد کرد و نهایت تلاش را برای حفاظت از غیرنظامیان، تنش زدایی و ازسرگیری مذاکرات سازش و تحقق صلح به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این نکته که علی رغم آن که بازه زمانی یک ماه شاید برای اکثر افراد زمان کوتاهی باشد اما ماه گذشته به طور وحشتناکی برای فلسطینیان طولانی بوده است، ادامه داد که بیش از 10 هزار فلسطینی از جمله بسیاری از زنان و کودکان جان خود را از دست داده اند.

وانگ افزود: همانطور که ما حرف می زنیم، تلفات غیرنظامیان ساعت به ساعت افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: نهایت تلاش را برای آتش بس در غزه به کار می گیریم

پکن: نهایت تلاش را برای آتش بس در غزه به کار می گیریم