مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-16سياسي

قاضی زاده هاشمی: مقاومت مردم غزه ناشی از جهان بینی عمیق آنان است.


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مقاومت مردم غزه ناشی از جهان بینی عمیق آنان است که سبب پیروزی غزه و فلسطین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید امرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز حماسه و ایثار استان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان اظهارداشت: وقتی تصاویر مراسم تشییع 370 شهید در یک روز در 25 آبان 1361 اصفهان را می بینیم جمعیتی که انتها ندارد و ذره ای سستی، شکست و اندوه در چهره مردم دیده نمی شود.

وی افزود: در همان روز مردم اصفهان نشان دادند با جمعیت بیشتری در قالب رزمندگان اسلام به جبهه اعزام می شوند این حوادث ملتی را می سازد که خصوصیت و ویژگی آنان صبر و شکیبایی است.

قاضی زاده هاشمی گفت: این ملت به سبب ایمان و نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و امامت و ولایت شکور و صبور است ما شاهد این صبوری و شکوری در غزه هم هستیم.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه غزه قطعه ای از جان جهان اسلام که توسط حاکمان کشورهای اسلامی فراموش شده است، گفت: محاصره زمینی و دریایی غزه به گونه ای است که مردم غزه به مایحتاج روزانه خود دسترسی ندارند بچه های مظلوم در بغل پدران و مادران و پدران و مادران در جلو چشم فرزندان به شهادت می رسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: مقاومت مردم غزه ناشی از جهان بینی عمیق آنان است.

قاضی زاده هاشمی: مقاومت مردم غزه ناشی از جهان بینی عمیق آنان است.