مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-25سياسي

گزارش ایسنا از بیست و یکمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم


بیست و یکمین روز و چهلمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد.

- بیست و یکمین روز و چهلمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهلمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی (بیست و یکمین روز) برای رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهار شنبه) سوم آبان 1402 به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس آغازشد.

بررسی برنامه هفتم توسعه از روز دوشنبه سوم مهرماه در مجلس آغاز شده و نمایندگان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در دو نوبت کاری صبح و بعداز ظهر به بررسی این لایحه پرداختند و از 29 مهر جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در سه شیفت کاری درحال برگزاریست.

در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه در بیست و یکمین روز، نمایندگان مجلس موارد زیر را به تصویب رساندند.

مصوبات * با تصویب برنامه هفتم توسعه؛ قوه قضاییه مکلف به صدور اسناد مالکیت (به استثنای وسایل نقلیه موتوری) به صورت الکترونیکی شد.

موضوعات خارج از برنامه دربخش دیگری از جلسه علنی امروز فتح الله توسلی در تذکری شفاهی با اشاره به اینکه امروز کشاورزان حال و روز خوبی ندارند، گفت: در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از بیست و یکمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم

گزارش ایسنا از بیست و یکمین روز بررسی لایحه برنامه هفتم