مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-18سياسي

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: «جهاد امیدآفرینی» مهمترین مأموریت بسیج است


فرمانده ارش سپاه الغدیر استان یزد سپاه الغدیر استان یزد جهاد امید آفرینی را مهمترین مأموریت امروز سپاه و بسیج دانست و گفت: امسال 116 عنوان ویژه برنامه آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت هفته بسیج در استان یزد، با بیان این که جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین مأموریت امروز بسیج و سپاه است، اظهار کرد: دشمن شناسی و بصیرت افزایی از دیگر مأموریت های بسیج در شرایط کنونی است که باید با رویکرد و روحیه ما می توانیم بین اقشار مختلف جامعه ترویج و نهادینه شود.

وی بزرگداشت هفته بسیج را فرصت مناسبی برای بیان دستاورهای گروه های جهادی بسیج دانست و افزود: ما معتقدیم تفکر و اقدام جهادی تنها و موثرترین راهکار برای توسعه پایدار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد عبارت بسیج، امید ملت ایران را شعار امسال هفته بسیج عنوان کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است امسال 116 عنوان برنامه ویژه بزرگداشت هفته بسیج در سطح استان یزد برگزار شود.

سردار زارع کمالی با بیان این که هفته بزرگداشت بسیج از 29 آبانماه آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری همایش هزار نفری دختران حاج قاسم و همایش جهادگران عرصه سازندگی از جمله شاخص تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: «جهاد امیدآفرینی» مهمترین مأموریت بسیج است

فرمانده ارشد سپاه الغدیر: «جهاد امیدآفرینی» مهمترین مأموریت بسیج است