مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-07اقتصادي

لغو ممنوعیت صادرات چند گروه کالایی ابلاغ شد


ممنوعیت صادرات کالاهای کاغذ و کارتن بسته بندی، فیلم BOPP و BOPET، تخم مرغ خوراکی و غیر خوراکی، جوجه یک روزه، پیله کرم ابریشم، ابریشم خام، ضایعات ابریشم، - ممنوعیت صادرات کالاهای کاغذ و کارتن بسته بندی، فیلم BOPP و BOPET، تخم مرغ خوراکی و غیر خوراکی، جوجه یک روزه، پیله کرم ابریشم، ابریشم خام، ضایعات ابریشم، نخ ابریشم، پشم خام و نخ و الیاف پشمی، با ابلاغ گمرک لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران، ممنوعیت صادرات کالاهای کاغذ و کارتن بسته بندی، فیلم BOPP و BOPET، تخم مرغ خوراکی و غیر خوراکی، جوجه یک روزه، پیله کرم ابریشم، ابریشم خام، ضایعات ابریشم، نخ ابریشم، پشم خام و نخ و الیاف پشمی، با ابلاغ گمرک لغو شد.

همچنین بر اساس نامه ابلاغیه گمرک، با توجه به قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در ارتباط با شرایط صادرات پیله کرم ابریشم با دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت معدن و تجارت مکاتبه شده است.

در پاسخ این دفتر نیز آمده با توجه به اینکه پیله کرم ابریشم عمدتاً به صورت پیله خشک مبادله می شود و شفیره موجود در آن طی فرآیند خشک کردن پیله از بین می رود، بنابراین پیله کرم ابریشم خشک شده در زمره ذخایر ژنتیکی موضوع بند الف - 2 ماده 23 قانون احکام دائمی کشور، محسوب نمی شود و صادرات آن با رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ممنوعیت صادرات چند گروه کالایی ابلاغ شد

لغو ممنوعیت صادرات چند گروه کالایی ابلاغ شد