مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-26حوادث

غافلگیری قاچاقچیان و کشف 40 کیلوگرم موادمخدر در رودسر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 40 کیلوگرم تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 40 کیلوگرم تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور در گفت وگو با خبرنگاران، مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرائم، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان، گفت: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی مشخصات متهمان و خودروی پراید آنها با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در رودسر خبر داد و افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی قضایی خودروی متهمان را در این شهرستان متوقف کردند.

این مقام انتظامی از کشف 40 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودروی قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه متهمان 34، 37 و 44 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری قاچاقچیان و کشف 40 کیلوگرم موادمخدر در رودسر

غافلگیری قاچاقچیان و کشف 40 کیلوگرم موادمخدر در رودسر