مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-23سياسي

سردار رفیعی: طوفان الاقصی سامانه گنبد آهنین و سلاح دشمن را بی ارزش کرد


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی مدت هاست به یک بی خردی رسیده است، گفت: طوفان الاقصی سامانه گنبد آهنین و سلاح دشمن را بی ارزش کرد.

- سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی باشگاه توانا به تحلیل زوایای عملیات طوفان الاقصی و نقش آن در آینده فلسطین پرداخت و اظهار کرد: طی سال های اخیر موفقیت های جبهه مقاومت در گستره جغرافیا منطقه، امید را در دل مجاهدان فلسطینی زنده کرد تا آن ها بیش از گذشته در مسیر آزادسازی قدس شریف گام بردارند.

وی افزود: مسئله ای دیگری که می تواند کامل ترین تحلیل را در مورد عملیات اخیر مجاهدان فلسطینی ارائه دهد، تعبیر مقام معظم رهبری است که فرمودند حاج قاسم سلیمانی دست مجاهدان فلسطینی را پر کرد .

از طرفی نباید این حقیقت را که اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله نیز به آن اشاره کرده اند فراموش کرد که حاج قاسم سلیمانی شهید راه قدس است و امروز بسیاری معتقدند مکتب و سلوک او ماجرای عظیم طوفان الاقصی را رقم زد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: جنس کار حاج قاسم، سوق دادن افراد به سمت برخورداری از یک نگاه بلند و امید به میدان جهاد بود و در جبهه مقاومت این امید با تمام وجود اتفاق افتاده و امروز خط اول آن را در باریکه غزه مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی: طوفان الاقصی سامانه گنبد آهنین و سلاح دشمن را بی ارزش کرد

سردار رفیعی: طوفان الاقصی سامانه گنبد آهنین و سلاح دشمن را بی ارزش کرد