مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-23ورزشي

سازوکار مجلس برای تامین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان و پیشگیری از رفتارهای پرخطر


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای راهکارها و پیش بینی هایی برای تأمین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان و پیشگیری و مقابله به هنگام و مؤثر با آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر آن ها تعیین کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای راهکارها و پیش بینی هایی برای تأمین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان و پیشگیری و مقابله به هنگام و مؤثر با آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر آن ها تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بندهای الف و ب ماده 92 را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، راستای ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش، و تأکید بر همکاری همه ارکان و فعالان، اقدامات زیر انجام می گردد: الف- باستناد بند (د) فصل هشتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دستگاههای اجرایی مکلفند بر اساس برنامه تقسیم کار ملی و نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگوی نظارت و نظام شاخص ها و استانداردهای ارزشیابی این سند که به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش تا شش ماه پس از ابلاغ این قانون به تصویب هیأت وزیران می رسد، نسبت به در اختیار گذاشتن امکانات و منابع خود بر اساس اعلام نیاز واحدهای آموزشی، پرورشی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای تامین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان و پیشگیری از رفتارهای پرخطر

سازوکار مجلس برای تامین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان و پیشگیری از رفتارهای پرخطر