مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-04ورزشي

میزبانی ورزشگاه آزادی از دو بازی در فاصله چهار ساعت


طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های نساجی و سپاهان در یک روز و به فاصله چهار ساعت باید در ورزشگاه آزادی میزبان حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند که عملا امکان این اتفاق وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان بود که کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی به سوژه بزرگ رسانه ها تبدیل شد و صدای بازیکنان و اعضای کادرفنی هر دو تیم را در آورد و حتی باعث مصدومیت مهدی ترابی وینگر پرسپولیس در جریان بازی شد.

پس از آن بازی مدیران وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بارها از بخش های مختلف این ورزشگاه بازدید کردند و دستور به ترمیم زمین چمن این ورزشگاه دادند تا هرچه سریع تر آماده دیدارهای ملی و باشگاهی شود.

با این حال و با استفاده از روش های سنتی، بخش هایی از زمین چمن این ورزشگاه ترمیم و آماده دیدار نساجی و الهلال عربستان شد که روش ترمیم آن مورد توجه رسانه های سعودی قرار گرفت و حتی نیمار جونیور مهاجم برزیلی الهلال به آن واکنش نشان داد.

  مخالفت سازمان لیگ با برگزاری دو بازی در دو روز متوالی در ورزشگاه آزادی در هفته ششم لیگ برتر، تیم پیکان میزبان پرسپولیس بود و با توجه به آماده نبودن ورزشگاه دستگردی مدیران این باشگاه به دنبال ورزشگاه جایگزین برای میزبانی از پرسپو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ورزشگاه آزادی از دو بازی در فاصله چهار ساعت

میزبانی ورزشگاه آزادی از دو بازی در فاصله چهار ساعت