مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-08اجتماعي

تجهیزات تخصصی محیط بانان تاثیر بسزایی در حفاظت از مناطق حفاظت شده دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تاکید کرد: فراهم سازی تجهیزات تخصصی برای محیط بانان تاثیر بسزایی در حفاظت از مناطق حفاظت شده دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تاکید کرد: فراهم سازی تجهیزات تخصصی برای محیط بانان تاثیر بسزایی در حفاظت از مناطق حفاظت شده دارد.

شهنام اشتری در بازدید از پاسگاه های محیط بانی منطقه حفاظت شده سهند در شهرستان های آذرشهر و اسکو (قرمزی گول و اربط) که به صورت سرزده انجام شد، ضمن ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی محیط بانان، آن ها را به عنوان سربازان امام رضا علیه السلام و حافظان حفاظت از محیط زیست و انفال الهی دانسته و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در خصوص تجهیز و نوسازی های اخیر پاسگاه های محیط بانی قرمزی گول و اربط قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ارتقای سطح تجهیزات محیط بانی ها و نوسازی پاسگاه ها باعث افزایش توان مقابله محیط بانان با شکارچیان خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را می کنیم تا تجهیزات مورد نیاز محیط بانان را پیشرفته کنیم، زیرا تنها در این صورت است که به راحتی می توانند با شکارچیان مبارزه کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که می توان پیگیری کرد، آموزش محیط بانان است که هم مسائل روز و همین طور مسائل روان شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات تخصصی محیط بانان تاثیر بسزایی در حفاظت از مناطق حفاظت شده دارد

تجهیزات تخصصی محیط بانان تاثیر بسزایی در حفاظت از مناطق حفاظت شده دارد