مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-26اقتصادي

ادغام عجیب مرکز صنایع خلاق و ورزشی⁩ با مرکز ملی فرش!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اداره کل صنایع خلاق و ورزشی⁩ با مرکز ملی فرش⁩ (زیرمجموعه های وزارت صمت) با هم ادغام و تبدیل به مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران شدند.

- اداره کل صنایع خلاق و ورزشی⁩ با مرکز ملی فرش (زیرمجموعه وزارت صمت) با هم⁩ ادغام شدند تا مسیر دانش بنیان شدن صنعت خودرو هموار شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اداره کل صنایع خلاق و ورزشی⁩ با مرکز ملی فرش⁩ (زیرمجموعه های وزارت صمت) با هم ادغام و تبدیل به مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران شدند.

در نامه برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت خطاب به زارع برزشی سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران آمده است: با توجه به ابلاغ ساختار جدید وزارت صنعت معدن و تجارت و ادغام مرکز ملی فرش ایران و اداره کل صنایع خلاق و ورزشی و نظر به شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران منصوب می شوید.

انتظار دارد با نهایت تلاش و جدیت بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و همکاری و هماهنگی مؤثر با همه بخش های مرتبط در وزارت صنعت معدن و تجارت در چارچوب ضوابط و مقررات و در راستای تحقق اهداف برنامه ها تکالیف قانونی و امور محوله در مسیر دانش بنیان شدن صنعت خودرو اهتمام نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام عجیب مرکز صنایع خلاق و ورزشی⁩ با مرکز ملی فرش!

ادغام عجیب مرکز صنایع خلاق و ورزشی⁩ با مرکز ملی فرش!