مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:152023-10-31بين الملل

اعلام برنامه های روز دانش آموز در چاروسا


برنامه های روز دانش آموز در بخش چاروسا اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، علی الهامی رییس آموزش و پرورش چاروسا در نشست اعلام برنامه های روز دانش آموز به مساله غزه و روز 13 آبان و روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: استقامت مردم غزه در برابر ظالمان و مستکبران غربی و صهیونیسم بین الملل اسراییل را عصبانی کرده و این در حالی است که مردم غزه در اوج مظلومیت به شهادت می رسند.

رییس آموزش و پرورش چاروسا تصریح کرد: واژه فلسطین 73 سال است که با مقاومت ضد صهیونیستی گره خورده و در این میان غزه به نماد مقاومت مردمی و جنبش های مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

وی به روز 13 آبان و روز دانش آموز اشاره و تاکید کرد: 13 آبان امسال باید به یاد دانش آموزان و کودکان غزه برگزار شود و همه وظیفه داریم در مقابل کودک کشی صهیونیسم ها قد علم کنیم و سکوت را بشکنیم و قطعا حضور دانش آموزان در این مراسم نقش بسیار مهمی برای همدردی دانش آموزان خواهد داشت.

الهامی ادامه داد: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های روز دانش آموز در چاروسا

اعلام برنامه های روز دانش آموز در چاروسا