مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-09اجتماعي

زیرسازی و روکش آسفالت 50 کیلومتر از راه های فراهان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان از زیرسازی و روکش آسفالت محورهای این شهرستان به طول 50 کیلومتر خبر داد.

- مهدی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شهرستان فراهان دارای 15 کیلومتر بزرگراه، 75 کیلومتر راه فرعی، 343 کیلومتر راه روستایی آسفالته و 35 کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

  وی با اشاره به اقدامات و پروژه های انجام شده در طی هفت ماهه گذشته در سطح راههای شهرستان فراهان افزود: نصب انواع علائم ایمنی، بیش از 350 عدد، تعویض و اصلاح شبرنگهای تابلوهای اطلاعاتی، تنقیه و پاکسازی دهانه 50 دستگاه پل در محورهای حوزه استحفاظی و نصب و بروزرسانی 30 چراغ چشمک زن بخشی از اقداماتی بوده که در راستای ارتقای ایمنی راه های این شهرستان انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان یادآور شد: خط کشی محورهای مواصلاتی شهرستان فراهان بطول 80 کیلومتر و رنگ آمیزی سرعت کاههای محورهای حوزه استحفاظی به تعداد 30 مورد بخش دیگری از اقداماتی است که در راستای ایمنی راه های شهرستان انجام شده است.

فراهانی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع نقاط حادثه خیز یا مستعد حادثه ادامه داد: رفع نقاط پرتگاهی، اصلاح قوس و ایجاد هره خاکی در سطح حوزه استحفاظی در سه نقطه با حجم عملیات ترانشه برداری و عملیات خاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسازی و روکش آسفالت 50 کیلومتر از راه های فراهان

زیرسازی و روکش آسفالت 50 کیلومتر از راه های فراهان