مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-11حوادث

چگونه وکلای قلابی را بشناسیم؟


یکی از وکلای دادگستری با اشاره به پرونده یک وکیل قلابی بیان کرد: شهروندان با مراجعه به سایت کانون و یا مرکز وکلا از مشخصات، تلفن، آدرس و تصویر وکیل خود اطمینان حاصل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه قضایی خبرگزاری فارس، رسول کوهپایه زاده، وکیل پایه یک دادگستری در رابطه با پرونده یک وکیل جعلی بیان کرد: هفتم آبان ماه 1402 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ آبان ماه رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ طی مصاحبه ای اعلام کرد فردی با جعل سربرگ یکی از وکلای مشهور، اعلام اینکه کارآموز وکالت وی است، اقدام به کلاهبرداری 7 میلیاردی از شاکی پرونده کرده است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته با احضار مرجع قضایی مشخص شد که شخص کلاهبردار با جعل سربرگ و امضای اینجانب و اعلام اینکه کارآموز وکالت بنده است، با توسل به عملیات متقلبانه اقدام به کلاهبرداری از شاکی پرونده کرده است.

این وکیل دادگستری بیان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته،  متهم هیچگاه وارد دفتر وکالت ما نشده و هیچ گونه ارتباطی با اینجانب هم نداشته، متعاقب این موضوع بنده شکایت جعل و استفاده از سند معجول را در مرجع ذی صلاح قضایی مطرح کردم.

این وکیل دادگستری گفت: شهروندان پیش از هر اقدام قراردادی جهت انجام وکالت با بررسی سایت مربوطه از مشخصات آدرس، تلفن و عکس وکسل دادگستری در سایت کانون وکلای دادگستری یا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه وکلای قلابی را بشناسیم؟

چگونه وکلای قلابی را بشناسیم؟