مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-31سياسي

رفع محرومیت دائمی نگاه جدی بنیاد مستضعفان است


مدیرکل منابع انسانی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه با محرومیت زدایی منجر به توسعه پدیدار می شود، بیان کرد: بنیاد مستضعفان نگاه کمک کردن مقطعی را ندارد و برنامه اش رفع محرومیت دائمی از نقاط مختلف در محورهای مختلف عمرانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، احسان جهاندیده ظهر امروز در جریان نشست شورای منابع انسانی بنیاد مستضعفان با موضوع ایمنی و بهداشت که در ساوه برگزار شد،گفت: مهمترین رسالت بنیاد مستضعفان که خواسته رهبر معظم انقلاب می باشد بحث محرومیت زدایی است که این مهم در حکم اخیر رهبر عزیزمان برای رییس جدید بنیاد مستضعفان مورد تاکید قرار گرفته است.

  وی افزود: هدف اصلی همه فعالیت های صنعتی درآمدزایی و سودآوری برای مجموعه هاست اما در گروه بنیاد مستضعفان این سودآوری برای هزینه کرد در راستای محرومیت زدایی نقاط مختلف کشور است.

مدیرکل منابع انسانی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه با محرومیت زدایی منجر به توسعه پدیدار می شود، بیان کرد: بنیاد مستضعفان نگاه کمک کردن مقطعی را ندارد و برنامه اش رفع محرومیت دائمی از نقاط مختلف در محورهای مختلف عمرانی، اقتصادی، صنعتی و .

است.

جهاندیده با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت، ایمنی و محیط زیست از مهمترین الزامات رسیدن به توسعه پایدار در بحث درآمدزایی واحد های تولیدی است،گفت: در بنیاد مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت دائمی نگاه جدی بنیاد مستضعفان است

رفع محرومیت دائمی نگاه جدی بنیاد مستضعفان است