مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-13اقتصادي

تنها 14 درصد از سقط جنین ها ریشه در مشکلات اقتصادی دارد


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته تنها 14 درصد از سقط جنین ها ریشه در مشکلات اقتصادی دارند و با اقدامات فرهنگی و آموزشی می توان جلوی بسیار از موارد سقط جنین را گرفت.

- ایسنا/مرکزی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته تنها 14 درصد از سقط جنین ها ریشه در مشکلات اقتصادی دارند و با اقدامات فرهنگی و آموزشی می توان جلوی بسیار از موارد سقط جنین را گرفت.

سعید محمددوست، 22 آبان ماه در مراسم افتتاح مرکز مردمی نفس شهرستان محلات که در ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شد، با اشاره به اقدامات پژوهشی در مشهد به عنوان خاستگاه طرح نفس طی بازه زمانی سه ساله، گفت: حدود 95 درصد از سقط ها فرزندان شرعی و از پدر و مادر مشخص هستند که سقط آنها می تواند ناشی از ضعف اعتقادات و باورهای مذهبی باشد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ کافی بودن دو فرزند برای خانواده ها و با بیان اینکه این اقدام با حیله دشمنان اتفاق افتاد، گفت: تفرش به عنوان پیرترین شهر استان بیشترین آمار سقط را نیز به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی، اجرای طرح نفس را مهم ترین رسالت بسیج جامعه پزشکی دانست و گفت: طرح شهید سلیمانی به عنوان یکی دیگر از طرح های بسیج جامعه پزشکی در مقابله با وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 14 درصد از سقط جنین ها ریشه در مشکلات اقتصادی دارد

تنها 14 درصد از سقط جنین ها ریشه در مشکلات اقتصادی دارد