مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 21:202023-10-29اجتماعي

آغاز اجرای طرح دادرس هلال احمر در 115 مدرسه


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوازدهمین طرح ملی دادرس(دانش آموزان آماده در روزهای سخت) در 115 مدرسه این استان با هدف ارتقای ظرفیت خودامدادی و دگر امدادی آغاز شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان شامگاه امروز در دوازدهمین طرح ملی دادرس(دانش آموزان آماده در روزهای سخت) اظهار کرد: طرح دادرس با هدف آشنایی کامل دانش آموزان با جمعیت هلال احمر در 115 مدرسه استان آغاز شد.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در این طرح دانش آموزان ضمن آشنایی کامل با جمعیت هلال احمر در رشته های مخاطرات طبیعی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب های بافت نرم آسیب های اسکلتی و مفصلی آموزش می بینند.

  وی انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق، سوختگی و اسکان اضطراری را از دیگر موضوع های آموزشی برای دانش آموزان به صورت تئوری و عملی در طرح دادرس برشمرد.

  هاشمی ادامه داد: در هر مدرسه برای 30 نفر از دانش آموزان دختر و پسر این آموزش ها ارائه می شود و پس از فراگیری با هم در سه سطح درون مدرسه ای، منطقه ای و شهرستانی رقابت می کنند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در مرحله استانی 14 نفر از میان آنها به عنوان تیم دادرس انتخاب و برای روزهای سخت آماده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح دادرس هلال احمر در 115 مدرسه

آغاز اجرای طرح دادرس هلال احمر در 115 مدرسه