مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-11بين الملل

رد پای ژرمن ها در جنگ غزه


همپوشانی عملیاتی، امنیتی و سیاسی برلین و تل آویو در جنایت های اخیر صهیونیست ها در غزه عیان است، چه اینکه مقام های دولت آلمان مواضع تندی در حمایت از نسل کشی صهیونیست ها در غزه اتخاذ کردند و وزارت دفاع این کشور از آمادگی خود برای کمک به تل آویو در راستای .

- فارس پلاس؛ حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: این روزها مقام های دولت ائتلافی آلمان مواضع تندی در حمایت از نسل کشی صهیونیست ها در نوار غزه اتخاذ کردند و حتی وزارت دفاع این کشور در اقدامی وقیحانه از آمادگی خود برای کمک به تل آویو در راستای استمرار جنایت علیه فلسطینیان خبر داد.

افشای این موضوع به وسیله برخی منابع غربی به وضوح نشان دهنده همپوشانی عملیاتی، امنیتی و سیاسی برلین و تل آویو در جنایت های اخیر است.

  اورزولا فن در لاین، رییس آلمانی کمیسیون اروپا نیز در روزهای اخیر حتی اجازه محکوم کردن کودک کشی صهیونیست ها را در نوار غزه از سوی این مجموعه نداد و در مقابل، بانی تصویب بیانیه های متعددی از سوی اروپا در حمایت مطلق از رژیم اشغالگر قدس بوده است.

دو جریان سیاسی اصلی آلمان (احزاب سوسیال دموکرات و دموکرات مسیحی) به همراه احزاب دموکرات های آزاد و سبز اهمیتی نسبت به افزایش تصاعدی نفرت عمومی شهروندان آلمانی از رژیم صهیونیستی و ماهیت تروریستی آن قائل نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای ژرمن ها در جنگ غزه

رد پای ژرمن ها در جنگ غزه