مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 22:012023-11-08سياسي

چاپ سالانه 70 هزار عنوان کتاب در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران امشب در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز اظهار کرد: این اولین نمایشگاه کتابی است که بعد از کرونا در کشور برگزار می شود و این یک فضل تقدم برای استان است.

  وی با بیان اینکه همه مسوولان استان در تلاش رقم زدن یک خاطره خوب در ذهن مردم هستند، گفت: برگزاری نمایشگاه مسوول پیگیری وزیر و استاندار این استان بود.

  مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران یادآور شد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به علت سفر به تاجیکستان نتوانستند در مراسم این نمایشگاه حضور داشته باشند.

  وی با تاکید بر اینکه وقتی نمایشگاه کتاب در فضای شهری ایجاد می شود و از تبلیغات گرفته تا روزشمار برای برگزاری، همه آن فضا را درک خواهند کرد، ادامه داد: فضای شهر تبریز نیز این روزها کتابی است.

  رمضانی با بیان اینکه در سال بیش از 70 هزار عنوان کتاب چاپ می شود، گفت: بیش از 70 هزار کتاب در نمایشگاه تبریز وجود دارد و قطعا در روزهای آتی نیز تعدادشان بیشتر می شود.

  مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: 5 هزار ناشر فعال و 50 هزار نویسنده در کشور وجود دارد که سالانه اثر تولید می کنند و شاید برخی ها گمان کنند که زیرساخت های فرهنگی ما و صنعت فرهنگی کتاب در ایران نوپا است ولی ما اقتصاد خوبی در این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ سالانه 70 هزار عنوان کتاب در کشور

چاپ سالانه 70 هزار عنوان کتاب در کشور