مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-29سياسي

نقش آفرینی جامعه علمی با شناخت دشمن و غلبه بر جنگ ترکیبی


جامعه علمی می تواند با شناخت دشمن و غلبه بر جنگ ترکیبی و با خیز جدید علمی جایگاه نقش آفرین تمدن جمهوری اسلامی را حفظ کند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور برخط در مرحله منطقه ای طرح ملی اعتلا استان های سمنان، گلستان و مازندران، گفت: دشمنان نمی خواهند جمهوری اسلامی نقش آفرین باشد، اما با همت و پیشینه ای که این نظام دارد، کشور ما به نقش آفرینی در این دوره نیز دست پیدا کرده و به همین علت با جنگ ترکیبی مواجه شده است.

طهرانچی تأکید کرد: جامعه علمی می تواند با شناخت دشمن و غلبه بر جنگ ترکیبی با خیز جدید علمی جایگاه نقش آفرین تمدن جمهوری اسلامی را حفظ کند.

از سال 1989 جهان دچار تحولات عظیمی شد اما در سال 2019 بلوک بندی جدیدی شکل گرفت و این بلوک بندی جدید می طلبد که ما نیز جایگاه جدیدی در جهان پیدا کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در عصر اطلاعات یا جهان شبکه ای با مفاهیم جدیدی مواجه می شویم که با مفاهیم مهندسی قبل متفاوت است، اضافه کرد: این مفاهیم از دل غرب به وجود آمده اما ماهیت در هم تنیده ای از علم و فناوری دارد و جلوه پنجم مناطق تمدن غرب را مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی جامعه علمی با شناخت دشمن و غلبه بر جنگ ترکیبی

نقش آفرینی جامعه علمی با شناخت دشمن و غلبه بر جنگ ترکیبی