مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-23سياسي

آنچه در جلسه امروز شورای شهر مشهد به تصویب رسید


در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد چهار لایحه از جمله تاسیس صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان در بلوار نماز و تسویه بخشی از مطالبات بانک شهر از شهرداری مشهد به تصویب رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد چهار لایحه از جمله تاسیس صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان در بلوار نماز و تسویه بخشی از مطالبات بانک شهر از شهرداری مشهد به تصویب رسید.

امروز دوشنبه، یکم آبان ماه، نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شهر برگزار شد.

در این جلسه لایحه نامگذاری تعدادی از معابر فرعی به نام شهدا به تصویب رسید که بر اساس آن در منطقه 6 معبر فرعی شهید مفتح شرقی 29 واقع در بلوار شهید مفتح شرقی با حفظ شماره به نام شهید یحیی باخدا کاریز بالا، در منطقه 8 معبر فرعی آیت الله خامنه ای 14 واقع در شهید اندرزگو 12 با حفظ شماره به نام برادران شهید رضوی(سید مرتضی، سید جمال و سید کمال)، در منطقه 10 معبر فرعی بهورز 3 واقع در شهید فلاحی 7 با حفظ شماره به نام شهید نعیم لامی و در منطقه یک معبر فرعی ابومسلم واقع در احمد آباد به نام شهید هادی مسلم نام گذاری خواهد شد.

همچنین لایحه دو فوریتی اعمال ماده 9 برای تملک اراضی در بازگشایی معبر 12 متری مجتمع آموزشی المهدی واقع در خیابان مفتح شرقی 29 به تصویب رسید که بر اساس آن به شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در جلسه امروز شورای شهر مشهد به تصویب رسید

آنچه در جلسه امروز شورای شهر مشهد به تصویب رسید