مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-23حوادث

جمع آوری 2500 معتاد متجاهر در پایتخت


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از جمع آوری 2500 معتاد متجاهر در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، دوشنبه اول آبان 1402، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در پایتخت خبر داد.

  سرهنگ محمد قاسم پور گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها از وجود این دسته از افراد است، کارکنان کلانتری های تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در 4 روز گذشته کردند.

  وی با اشاره به استمرار این طرح تصریح کرد: قطعاً جمع آوری این قشر، کاهش سرقت را در پی خواهد داشت چرا که بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند، پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال موادمخدر یا خرده فروشان یک تهدید جدی فرا روی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما به ویژه فرزندان و جوانان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

  سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: در این راستا در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق معتادان متجاهر و پارک ها، بلوارها و محلات شلوغ، این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 2500 معتاد متجاهر در پایتخت

جمع آوری 2500 معتاد متجاهر در پایتخت