مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:452023-10-29سياسي

عمل به مر قانون و اصل بی طرفی در انتخابات رعایت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همه افراد با هر جایگاهی که در امر برگزاری انتخابات قرار دارند باید عمل به مر قانون و اصل بی طرفی مطلق را رعایت کنند و امانت دار رأی مردم باشند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همه افراد با هر جایگاهی که در امر برگزاری انتخابات قرار دارند باید عمل به مر قانون و اصل بی طرفی مطلق را رعایت کنند و امانت دار رأی مردم باشند.

محسن حسین میرزایی، امروز، هفتم آبان ماه در اولین همایش اختصاصی روابط عمومی شوراهای اسلامی پایه و فرادست استان، فرمانداری ها، بخشداری ها و شهرداری ها در خصوص اهمیت امر اطلاع رسانی و خبررسانی، اظهار کرد: اگر بتوانیم انعکاس خوبی از اخبار استان را داشته باشیم قطعا منجر به امید افزایی و امید آفرینی خواهد شد، می توان گفت یکی از کارکردهای اطلاع رسانی همین موضوع است.

وی افزود: آنچه امروزه در شرایط فعلی جامعه نیاز بوده افزایش امید میان مردم است، البته انعکاس خبری مهم است که دقیق، صریح، سریع، شفاف و به هنگام باشد، از طرفی در صورتی که خبررسانی خوبی در مجموعه انجام شود، منجر به ایجاد انگیزه میان کارکنان و حتی سایر ادارات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به مر قانون و اصل بی طرفی در انتخابات رعایت شود

عمل به مر قانون و اصل بی طرفی در انتخابات رعایت شود