مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-26اقتصادي

کارگروه مولدسازی با خردجمعی باید امور را به سرانجام برساند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم انسجام در پیشبرد مولدسازی در استان عنوان کرد: باید کارگروه مولدسازی با خردجمعی امور را به سرانجام برساند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم انسجام در پیشبرد مولدسازی در استان عنوان کرد: باید کارگروه مولدسازی با خردجمعی امور را به سرانجام برساند.

جبارعلی ذاکری در نشست ستاد استانی مولدسازی دارایی های مازاد دولت گفت: بخشی از اعتبارات پروژه های کلان، متکی بر منابع تضمین شده از مولدسازی اموال مازاد خواهد بود، تفاوت مولدسازی با سایر طرح های گذشته در این است که منابع حاصل از مولدسازی به خود دستگاه باز خواهد گشت و بنابراین باید حساسیت موجود توسط مدیران دستگاه ها درک شود.

وی افزود: هدف اصلی از مولدسازی اموال مازاد دولت، بهینه سازی فضاها و ملک های موجود دولت، افزایش بازدهی امکانات و اموال موجود، ارزش افزایی و کمک به طرح های عمرانی موردنیاز و اولویت دار است.

وی اظهار کرد: در موضوع مولدسازی اموال مازاد دولت اگر همکاری لازم صورت گیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به لزوم انسجام بخش های مختلف در اجرای مصوبه مولدسازی اظهار کرد: دستگاه های مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه مولدسازی با خردجمعی باید امور را به سرانجام برساند

کارگروه مولدسازی با خردجمعی باید امور را به سرانجام برساند