مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-30بين الملل

تبلیغات جنجالی رژیم غاصب در بازی های ویدئویی/ هیچ شرکتی گردن نگرفت


خبرگزاری رویترز در گزارشی از نمایش تبلیغات حامی رژیم صهیونیستی حاوی صحنه های خشن و آزاردهنده در بازی های ویدئویی با مخاطبان کودک در اروپا خبر داد.

- خبرگزاری رویترز در گزارشی از نمایش تبلیغات حامی رژیم صهیونیستی حاوی صحنه های خشن و آزاردهنده در بازی های ویدئویی با مخاطبان کودک در اروپا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویترز در این گزارش نوشت: ماریا خولیا کاسیس هنگامی که پسر 6 ساله اش با رنگ پریده به اتاق غذاخوری دوید، در خانه خود در شمال لندن نشسته بود.

بازی پازل در گوشی اندرویدی او با ویدئویی قطع شده بود که شبه نظامیان، خانواده های وحشت زده و تصاویر تار شده را نشان می داد.

در یک صفحه سیاه، پیامی از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با این عنوان دیده می شد: ما اطمینان خواهیم داد که کسانی که به ما آسیب می رسانند، تاوان سنگینی پرداخت می کنند.

این زن 28 ساله برزیلی گفت: تبلیغات مذکور پسرش را به وحشت انداخت و او فورا بازی را حذف کرد.

طبق گزارش رویترز، این تنها مورد گزارش شده نبوده است و حداقل پنج مورد دیگر در اروپا گزارش کرده اند ویدئوهای مشابه تبلیغات برای رژیم صهیونیستی که حاوی صحنه هایی از حملات موشکی، انفجار شدید و مردانی با چهره های پوشیده بوده است به کاربران بازی ویدئویی از جمله کودکان متعدد، نمایش داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات جنجالی رژیم غاصب در بازی های ویدئویی/ هیچ شرکتی گردن نگرفت

تبلیغات جنجالی رژیم غاصب در بازی های ویدئویی/ هیچ شرکتی گردن نگرفت