مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-18بين الملل

سردار شریف: اقتدار رژیم صهیونیستی ازهم پاشیده است


اقتدار رژیم صهیونیستی از هم پاشیده است درحالی که صهیونیست ها ادعا داشتند که اگر روزی همه کشورهای عربی باهم شوند بازهم قادر نیستند که یک شکست نظامی را بر اسراییلی ها تحمیل کنند اما آرمان برگرفته از امام و رهبری در جنگ 33 روزه لبنان اولین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار رمضان شریف عصر امروز در تجمع پایانی راهپیمایی مردم قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اولین توقف صهیونیست ها احداث دیوار بلند اطراف خود بود اما این برای مردم فلسطین کافی نیست.

وی اضافه کرد: مردم فلسطین خواستار آزادی سرزمین مادری خود و بیت المقدس هستند و امام بنیان گذار انقلاب اسلامی این وعده را دادند که رژیم صهیونیستی حتما از صفحه روزگار محو می شود و این تکلیف فرزندان امام در سراسر عالم بوده است.

سخنگوی سپاه گفت: اکنون در شهر مقدس قم که پیام امام و انقلاب از این شهر مقدس به گوش جهانیان رسید، راهپیمایی برگزار می شود و شاهد هستیم که یکی از آرمان های امام خمینی(ره) که پیروزی فلسطین بود درحال تحقق است و رژیم صهیونیستی از بمباران و کشتار فلسطینی ها هرگز به هدف خود نخواهد رسید.

وی گفت: اقتدار رژیم صهیونیستی از هم پاشیده است درحالی که صهیونیست ها ادعا داشتند که اگر روزی همه کشورهای عربی باهم شوند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریف: اقتدار رژیم صهیونیستی ازهم پاشیده است

سردار شریف: اقتدار رژیم صهیونیستی ازهم پاشیده است