مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-26بين الملل

وعده استرالیا برای کمک 25 میلیون دلاری به غزه


«آنتونی آلبانیز» نخست وزیر استرالیا که به آمریکا رفته، وعده داد که این کشور با اختصاص 15 میلیون دلار دیگر برای غیرنظامیان در غزه، در مجموع 25 میلون دلار کمک بشردوستانه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال فشارهای افکار عمومی بین المللی درباره وضع فلسطینیان در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی، نخست وزیر استرالیا وعده کمک بشردوستانه به فلسطینیان را مطرح کرد.

شبکه سی ان ان خبر داد که نخست وزیر استرالیا در جریان کنفرانس خبری مشترک با رییس جمهور آمریکا وعده کمک بشردوستانه به غیرنظامیان در نوار غزه داد.

آنتونی آلبانیز اعلام کرد که استرالیا 15 میلیون دلار دیگر به ساکنان غیرنظامی در غزه کمک بشردوستانه می کند و در مجموع 25 میلیون دلار کمک بشردوستانه انجام می دهد.

نخست وزیر استرالیا در نشست خبری با جو بایدن گفت: این (کمک بشردوستانه) به 10 میلیون دلاری اضافه می شود که استرالیا قبلا متعهد شده است و به ارائه کمک های اضطراری مانند آب و خدمات پزشکی کمک می کند .

آلبانیز در این نشست خبری همانند دیگر کشورهای غربی با محکوم کردن نیروهای مقاومت، حماس را تروریست خواند و افزود: ما برای از دست رفتن تک تک جان ها سوگواری می کنیم چه اسراییلی باشد و چه فلسطینی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استرالیا برای کمک 25 میلیون دلاری به غزه

وعده استرالیا برای کمک 25 میلیون دلاری به غزه