مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-25اقتصادي

درآمد 1000 میلیارد ریالی تولید چوب در گیلان


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به درآمد بیش از 900 میلیارد ریالی تولید و تجارت چوب در گیلان گفت: درآمد تولید و تجارت چوب در گیلان بین 900 تا یک هزار میلیارد ریال در سال است که این مهم نشان دهنده نقش تولید در پیشرفت اقتصادی گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید مازیار رضوی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان صبح امروز در گفت وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه تولید چوب در این استان از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، اظهار کرد: هرساله یک و نیم میلیون تن چوب تجاری در 12 هزار هکتار از زمین در شهرستان های شفت، صومعه سرا و آستانه اشرفیه تولید و روانه بازار می شود.

  وی با اشاره به درآمد بیش از 900 میلیارد ریالی تولید و تجارت چوب در گیلان گفت:  درآمد تولید و تجارت چوب در گیلان بین 900 تا یک هزار میلیارد ریال در سال است که این مهم نشان دهنده نقش تولید در پیشرفت اقتصادی گیلان است.

  به گفته سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، این درآمد برای حفظ و تقویت منابع و عرصه های طبیعی استان هزینه می شود.

  رضوی با تاکید بر لزوم توجه به اجرای درست طرح ملی درختکاری در گیلان بیان کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری کاشت چهار میلیارد اصله درخت در مدت زمان چهار سال است و سهم گیلان نیز 32 میلیون درخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 1000 میلیارد ریالی تولید چوب در گیلان

درآمد 1000 میلیارد ریالی تولید چوب در گیلان