مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-23اقتصادي

صادرات یک میلیون دلاری استان مرکزی به صربستان در سال گذشته


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در سال 1401 در سطح کشور حدود 19 میلیون دلار و در استان مرکزی یک میلیون دلار صادرات انواع کالاها را به صربستان داشتیم.

- ایسنا/مرکزی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در سال 1401 در سطح کشور حدود 19 میلیون دلار و در استان مرکزی یک میلیون دلار صادرات انواع کالاها را به صربستان داشتیم.

جعفر اصغری، اول آبان ماه در حاشیه بازدید هیئت تجاری صربستان از پارک علم و فناوری استان مرکزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استان مرکزی سال های متمادی است که با کشور صربستان مراودات تجاری داشته و خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در سال 1401 در سطح کشور حدود 19 میلیون دلار و در استان مرکزی یک میلیون دلار صادرات انواع کالاها را به صربستان داشتیم.

همچنین در شش ماهه نخست امسال نیز در سطح کشور 9 میلیون دلار صادرات کالا به صربستان داشته ایم.

اصغری در رابطه با مهم ترین کالاهای صادراتی ایران به صربستان گفت: ظروف شیشه ای، مواد پتروشیمی مانند پلی استیرن، پلی اتیلن، هیدروکسید سدیم و سولفور سدیم و بعضی از خوراکی ها و انواع خشکبار از جمله مهم ترین کالاهای صادراتی است که به صورت متمرکز به صربستان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک میلیون دلاری استان مرکزی به صربستان در سال گذشته

صادرات یک میلیون دلاری استان مرکزی به صربستان در سال گذشته