مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-03حوادث

جزییات آتش سوزی مرگبار ترک اعتیادی در لنگرود


در اثر آتش سوزی مرگبار در کلیدبر شهرستان لنگرود 27 تن کشته و 16 تن دیگر مصدوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، در پی آتش سوزی یک کمپ نرم اعتیادی در کلیدبر شهرستان لنگرود، 27 نفر فوت و 16 تن از سانحه دیدگان به مراکز بیمارستانی اعزام شدند.

محمدرضا جلالی، فرماندار لنگرود در تشریح جزییات این خبر به خبرنگار فارس اظهار کرد: در ابتدایی ترین ساعت صبح روز جمعه کمپ ترک اعتیاد که تعدادی از بیماران در آن جهت درمان حضور داشتند دچار حریق شده و متاسفانه تعدادی از افراد حاضر در کمپ فوت کرده و تعدادی نیز مصدوم می شوند.

محمدرضا جلالی با تسلیت درگذشت افراد حاضر در این کمپ به مردم لنگرود بیان کرد: مصدومین بازمانده در این سانحه جهت مداوا به بیمارستان لنگرود و رشت منتقل شده اند.

به گفته فرماندار لنگرود، علت وقوع آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر در منطقه کومله از توابع شهرستان لنگرود در دست بررسی است.

در پی این آتش سوزی مرگبار، کمیته بحران در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت با حضور محمد تقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر آموزشی درمانی مرکز تشکیل شده است.

به گفته خبرنگار میدانی فارس در لنگرود، هم اکنون تمامی تیم های پشتیبان و درمان فراخوان شده و عملیات نجات و درمان مصدومان حادثه آتش سوزی در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش سوزی مرگبار ترک اعتیادی در لنگرود

جزییات آتش سوزی مرگبار ترک اعتیادی در لنگرود