مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-30سياسي

تشکیل 750 شورای تحول محله اسلامی در استان کرمان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راستای ایجاد محله مردمی و مردم سالاری دینی، در 750 نقطه استان کرمان شورای تحول محله اسلامی تشکیل شده است.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راستای ایجاد محله مردمی و مردم سالاری دینی، در 750 نقطه استان کرمان شورای تحول محله اسلامی تشکیل شده است.

سردار محمدعلی نظری امروزهشتم آبان ماه در اولین گردهمایی فعالان امر مسجد در کرمان با اشاره به اسناد بالادستی اظهار کرد: مسجد تراز اسلام و انقلاب اسلامی باید منجر به تمدن نوین اسلامی بشود که همه ما در آن دخیل هستیم.

او زدن مساجد، خانواده و تک تک افراد محله را از راهبردهای دشمن دانست و افزود: دشمنان در حال رواج تجمل گرایی و حمله به مسائل اخلاقی برای آندلس سازی کشور ما هستند که مساجد و محله های اسلامی می توانند در فضای مجازی و حقیقی برای مقابله با این راهبرد دشمن به ما کمک کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبیین اهداف نمایشگاه ها و همایش ها ادامه داد: برنامه پایگاه های مقاومت بسیج در راستای ایجاد محلات اسلامی است و باید تمام توانمان را در کنار هم قرار دهیم، زیرا دستگاه های مختلف در محلات کار می کنند، اما نتیجه مطلوب را نمی گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 750 شورای تحول محله اسلامی در استان کرمان

تشکیل 750 شورای تحول محله اسلامی در استان کرمان