مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-05سياسي

امیر ایرانی: ناوشکن دیلمان ارتش، 7 آذر رونمایی می شود


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش ناوشکن دیلمان است که در هفتم آذر امسال رونمایی و در دریای خزر الحاق و به آب انداخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، امیر دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در حاشیه همایش بیستمین دوره نظری معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه نیروی دریایی نوشهر اظهار کرد: هیأت معارف با هدف انتقال و آموزش فعالیت ها، مأموریت ها، عملیات ها، رخدادها و افتخاراتی که همه همرزمان و پیشکسوتان در طول هشت سال در دانشگاه علوم دریایی نوشهر حاضر شدند.

وی ضمن بیان اینکه افتخارات امروز موجب ارتقا توان و آمادگی رزمی نیروهای مسلح در همه حوزه ها است، گفت: هیچکس به خودش اجازه نمی دهد که نگاهی به مردم و کشور ما داشته باشد.

امیر دریادار ایرانی اظهار کرد: دستاوردهای نیروی دریایی ارتش که یکی از آنها ناوشکن دیلمان است در هفتم آذر امسال رونمایی و در دریای خزر الحاق و به آب انداخته می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف فعالیت نیروی دریایی ارتش در حوزه های موشکی، پهبادی، جنگالی، اطلاعاتی با رویه توجه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه اقیانوس های جهان در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر ایرانی: ناوشکن دیلمان ارتش، 7 آذر رونمایی می شود

امیر ایرانی: ناوشکن دیلمان ارتش، 7 آذر رونمایی می شود