مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:112023-10-27ورزشي

سپاهان هفتاد سالگی اش را جشن گرفت + تصاویر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه جشن هفتاد سالگی این باشگاه اظهار داشت: روز گذشته در گلستان شهدا اصفهان به مناسبت هفتاد سالگی سپاهان تجدید میثاق با آرمان های شهدا انجام شد، همچنان بر همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین تاکید کردیم.

وی افزود: در سال 1332 پدیده ای به نام شاهین ظهور کرد، پس از آن به سپاهان تغییر نام داد و با حمایت اسپانسر هایی مانند شرکت سیمان و شرکت فولاد مبارکه امروز 70 سالگی خود را جشن می گیرد، به عنوان باشگاهی که اسپرت کلاب است و نه فقط یک تیم فوتبال.

ساکت تصریح کرد: در رشته های مختلف فعالیت داریم که در سال گذشته 27 رشته و 85 تیم ورزشی داشتیم، 2112 ورزشکار آقا و خانم که 130 ورزشکار به تیم های ملی نیز دعوت شدند؛ آیین امروز با حضور بخشی از تیم های ورزشی برگزار شد.

  مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: امیدوارم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در همه رشته هایی که فعالیت می کند با سربلندی مسیر خود را طی کند و به عنوان یکی از قطب های ورزشی کشور مثل همیشه مطرح باشد.

وی با بیان این که تا این لحظه هیج رایی در خصوص دیدار سپاهان و الاتحاد اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: مسائل حقوقی از طریق تیم حقوقی باشگاه در AFC و دیگر مبادی در حال پیگیری است، در رابطه با کسر 4 امتیاز از تیم فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان هفتاد سالگی اش را جشن گرفت + تصاویر

سپاهان هفتاد سالگی اش را جشن گرفت + تصاویر