مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-06اقتصادي

آخرین آمار توزیع کالاهای اساسی در کرج


فرماندار کرج با اشاره به توزیع کالاهای اساسی از قبیل گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر در بازار شهرستان کرج از توزیع 78 درصدی برنج خبر داد و بیان کرد: - ایسنا/البرز فرماندار کرج با اشاره به توزیع کالاهای اساسی از قبیل گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر در بازار شهرستان کرج از توزیع 78 درصدی برنج خبر داد و بیان کرد: جهادکشاورزی در شش ماهه نخست امسال هزار و 707 تن برنج در بازار توزیع کرده است و 375 تن نیز در جریان توزیع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی رمضانی روز دوشنبه 15 آبان در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان کرج اظهار کرد: از سهمیه 226 تن گوشت قرمز منجمد 100 درصد آن توزیع شده و از یک ماه اخیر نیز توزیع روزانه سه تن گوشت گرم گوسفندی و شش تن گوشت منجمد در میادین و بازار روزهای سطح کرج صورت می گیرد.

وی بیان کرد: بر این اساس برای تامین و عرضه گوشت گرم تنظیم بازاری نیز هیچ محدودیتی در سطح شهرستان وجود ندارد و به میزان کافی ذخایر و کالاهای اساسی موجود است.

فرماندار ویژه کرج با اشاره بر ضرورت افزایش نظارت و کنترل وضعیت عرضه در بازار افزود: گشت های بدون اطلاع قبلی در سطح شهرستان استمرار داشته و از هفته پیش رو نیز به صورت میدانی در بازار و فروشگاه های زنجیره ای حضور خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار توزیع کالاهای اساسی در کرج

آخرین آمار توزیع کالاهای اساسی در کرج