مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-01سياسي

167 هزار سند روستایی در گیلان اعطا شد


استاندار گیلان با اشاره به اعطای بیش از هفت هزار و 500 سند روستایی تحت اختیار بنیاد مستضعفان در گیلان، گفت: تاکنون در گیلان 167 هزار سند روستایی اعطا شد و این واگذاری زمین ها در خدمت به روستاییان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز در همایش مدیران کل امور روستایی استانداری ها و روسای شورای اسلامی سراسر کشور در زیباکنار رشت با بیان اینکه اعطای سند روستایی یکی از مهمترین اقدامات جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم در این مدت بوده است، اظهار کرد: در دوران طاغوت، بخش زیادی از زمین های روستایی گیلان به نام پهلوی سند ثبت شده بود که طی چند سال گذشته و با دستور رهبر انقلاب، آن زمین ها به کشاورزان واگذار و به نام آنان سند ثبت شد.

وی با اشاره به اعطای بیش از هفت هزار و 500 سند روستایی تحت اختیار بنیاد مستضعفان در گیلان، گفت: تاکنون در گیلان 167 هزار سند روستایی اعطا شد و این واگذاری زمین ها در خدمت به روستاییان ادامه دارد ولی در این موضوع و سایر مباحث مربوط به روستا به کمک شوراها نیاز است.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نقش مهم شوراها در کشور افزود: مصوبات شوراهای عالی در چارچوب قانون قابلیت اجرایی دارد و همه موظف به اجرای مصوبات آن هستند، لذا تمامی بخشداران و استانداران باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

167 هزار سند روستایی در گیلان اعطا شد

167 هزار سند روستایی در گیلان اعطا شد