مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 20:352023-10-27فرهنگي

جریان آگاهی بخشی با کشتار عامدانه خانواده خبرنگاران متوقف نمی شود


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شهادت اعضای خانواده «وائل الدحدوح» به خبرنگار معروف تلویزیون الجزیره در جنوب غزه تسلیت گفت و با او ابراز همدردی کرد.

- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شهادت اعضای خانواده وائل الدحدوح به خبرنگار معروف تلویزیون الجزیره در جنوب غزه تسلیت گفت و با او ابراز همدردی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام فرشاد مهدی پور خطاب به خبرنگار تلویزیون الجزیره آمده است: جناب آقای وائل الدحدوح شهادت 12 نفر از اعضای خانواده جنابعالی به ویژه همسر و 2 فرزند دلبندتان که به طور عامدانه و در جریان بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنوب غزه به شهادت رسیدند را تسلیت می گویم.

بر کسی پوشیده نیست که دولتمردان و ارتش رژیم صهیونیستی به تلافی شکست مفتضحانه خود در جریان طوفان الاقصی و ناتوان از مقابله مستقیم با جهادگرانِ مقاومت اسلامی، ضمن اینکه مردم بی گناه غزه را دیوانه وار آماج حملات خود قرار می دهند، وحشی گری را به حد اعلای خود رسانده و خانواده خبرنگاران را نیز به طور عامدانه به شهادت می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان آگاهی بخشی با کشتار عامدانه خانواده خبرنگاران متوقف نمی شود

جریان آگاهی بخشی با کشتار عامدانه خانواده خبرنگاران متوقف نمی شود