مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-17اجتماعي

معدن طلای اندریان به علت نشت محلول سیانید محکوم شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: معدن زرین داغ آستارگان (اندریان) به دلیل آلایندگی محیط زیستی با توجه به مستندات آلودگی در محاکم عالی استان محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهنام اشتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مطابق پیگیری های مستمر اداره حقوقی محیط زیست استان و با توجه به مستندات آلودگی از طریق نتایج بدست آمده آزمایشات، در خصوص نشت محلول سیانید و آلوده شدن اراضی ملی با محلول مزبور خسارت وارده بر محیط زیست طبق نظریه کارشناسان رسمی تعیین شد.

وی افزود: پس از طی مراحل قانونی از طریق مراجع قضایی استان که منجر به صدور رای محکومیت بدوی با وجود اعتراض از طرف شرکت مذکور محکومیت قطعی در دادگاه تجدید نظر استان صادر و معدن زرین داغ آستارگان به پرداخت مبلغ تقریبی 4 میلیارد ریال محکوم شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تاکید کرد: در سایه دولت مردمی هیچگونه مماشاتی با واحدهای آلاینده نداریم و با هرنوع اقدام منجربه آلودگی محیط زیستی و بهداشت عمومی از طرف واحدهای صنعتی و خدماتی برخورد قانونی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن طلای اندریان به علت نشت محلول سیانید محکوم شد

معدن طلای اندریان به علت نشت محلول سیانید محکوم شد