مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-18بين الملل

دانش آموزان آملی پیکر نمادین شهدای دانش آموز غزه را گلباران کردند


کودکان و دانش آموزان آملی، با اهدای شاخه های گل بر سر پیکر نمادین شهدای دانش آموز غزه به مقام همکلاسی های خود ادای احترام کردند تا ضمن محکومیت جنایات فرعون زمان، - ایسنا/مازندران کودکان و دانش آموزان آملی، با اهدای شاخه های گل بر سر پیکر نمادین شهدای دانش آموز غزه به مقام همکلاسی های خود ادای احترام کردند تا ضمن محکومیت جنایات فرعون زمان، اسراییل غاصب صدای کودکان فلسطینی باشند.

امروز 27 آبان ماه، کودکان و دانش آموزان آملی به همراه خانواده هایشان، در حمایت از کودکان غزه در روز جهانی کودک به منظور اعلام انزجار از اسراییل و کودک کشی هایش، در کنار پیکر نمادین کودکان و دانش آموزان بی دفاع فلسطین اشک ریختند و با اهدای گل به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

دانش اموزان آملی در این تجمع مردمی و باشکوه، در میدان قائم (عج) این شهر شعارهایی مبنی بر محکومیت رژیم سفاک صهیونیست، سر دادند.

قدم های کوچک اما استوار این راهپیمایان چشم هرکسی را خیره می کند؛ تعجبی هم ندارد، این خاک، این قدم ها را می شناسد، اینها همان هایی هستند که سالیانی قبل پدرها و برادرهایشان در کودکی و نوجوانی رفتند تا این سرزمین سرفراز بماند.

بر پیشانی این راهپیمایان، همچون بزرگترهایشان سربندهایی با جملاتی چون نصر من الله و فتح قریب ، یا حسین (ع) ، یازهرا ، مرگ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان آملی پیکر نمادین شهدای دانش آموز غزه را گلباران کردند

دانش آموزان آملی پیکر نمادین شهدای دانش آموز غزه را گلباران کردند