مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18سياسي

بی توجهی بایدن به اوکراین در لایحه بودجه برای فرار از تعطیلی دولت


رییس جمهور آمریکا جهت جلوگیری از تعطیلی دولت این کشور از طرح دو مرحله ای رییس مجلس نمایندگان جهت تصویب بودجه موقت حمایت و آن را برای تبدیل شدن به قانون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه لایحه دو مرحله ای مایک جانسون رییس مجلس نمایندگان آمریکا را جهت تصویب بودجه امضا کرده و با توقف برخی از هزینه ها از تعطیلی دولت آمریکا جلوگیری کرد.

این طرح بر خلاف درخواست دموکرات ها، 106 میلیارد دلار درخواستی برای کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را شامل نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی تحت تاثیر تخصیص بودجه موقت، مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه از طرحی که در آن کمک اضافی به اوکراین حذف می شد، حمایت و آن را امضا کرد.

مایک جانسون همراه با مخالفت های برخی از جمهوری خواهان محافظه کار برای موافقت با این طرح، جهت عبور از مجلس نمایندگان آمریکا دست به دامن دموکرات ها شد و در نهایت این اتفاق افتاد و در مجلس سنا نیز طرح مذکور با 87 رای موافق در برابر 11 رای مخالف جهت تایید نهایی رییس جمهور و تصویب لایحه بودجه آماده شد.

لایحه بودجه موقت مذکور بر خلاف مخالفت برخی از نمایندگان به ویژه جمهوری خواهان هزینه مربوط به مسائلی مانند سقط جنین، امنیت مرکزی و کمک های خارجی بیشتر به اوکراین، رژیم صهیونیستی و هر کشور دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی بایدن به اوکراین در لایحه بودجه برای فرار از تعطیلی دولت

بی توجهی بایدن به اوکراین در لایحه بودجه برای فرار از تعطیلی دولت