مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-07سياسي

امارات: نشست آتی شورای امنیت درخصوص غزه پنجشنبه برگزار می شود


نماینده دائم امارات در سازمان ملل اعلام کرد، نشست آتی شورای امنیت درخصوص اوضاع نوار غزه روز پنجشنبه (هجدهم آبان ماه) برگزار می شود.

- نماینده دائم امارات در سازمان ملل اعلام کرد، نشست آتی شورای امنیت درخصوص اوضاع نوار غزه روز پنجشنبه (هجدهم آبان ماه) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری روسیا الیوم، لانا زکی، نماینده دائم امارات در سازمان ملل خاطرنشان کرد: همانطور که من متوجه شدم، شورای امنیت سازمان ملل روز پنجشنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

ما همچنین قصد داریم درخواستی مبنی بر برگزاری نشست های منظم، رسمی و غیررسمی را مطرح کنیم تا بیشتر بر این فاجعه انسانی در نوار غزه، متمرکز شویم.

پیشتر سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرده بود که پکن طی دوره ریاست دوره ای خود در شورای امنیت از هیچ تلاشی برای برقراری صلح در اراضی فلسطینی دریغ نخواهد کرد.

اخیراً ژانگ جون، نماینده چین در شورای امنیت سازمان ملل متحد بر ضرورت برقراری آتش بس فوری برای اهداف بشردوستانه تاکید کرد و همچنین خواستار تسهیل در ارسال بدون مانع کمک ها به غیرنظامیان در نوار غزه از جمله غذا، آب، دارو و سوخت در سطح کافی شد.

ژانگ جون از شورای امنیت خواست تا قطعنامه قاطعانه ای را تصویب کند که به وضعیت انسانی در نوار غزه می پردازد و آن را ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات: نشست آتی شورای امنیت درخصوص غزه پنجشنبه برگزار می شود

امارات: نشست آتی شورای امنیت درخصوص غزه پنجشنبه برگزار می شود