مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-16سياسي

حسینی: بخشی از ترویج اعتیاد در ایران حساب شده و با اهداف سیاسی است


فکر می کنیم بخشی از ترویج اعتیاد در ایران حساب شده و با اهداف سیاسی است و فقط مسائل اقتصادی نیست و می خواهند جوانان ما را از این طریق از پای درآوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی در آیین افتتاح نمایشگاه عمومی یاریگران زندگی ، با بیان اینکه مسأله پیشگیری بسیار مهم است و باید در این زمینه سرمایه گذاری شود، گفت: نوجوانان و جوانان ما در سن و سالی هستند و تغییراتی در زندگی شان حاصل می شود که بیشتر در معرض هستند و به هر حال سرد و گرم زندگی را نچشیده اند.

افرادی با شگردهای گوناگون آن ها را در دام می اندازند و از این جهت باید از آن ها مراقبت شود.

وی افزود: اگر فرزندانی تربیت نکنیم که اعتماد به نفس نداشته باشند و نتوانند مؤثر باشند، تحت تأثیر تبلیغات روش ها قرار می گیرند و بعد به آن سمت و سو حرکت می کنند، در وهله اول خانواده و سپس مدرسه و رسانه نقش بی بدیلی را ایفا می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به هزینه هایی که برای مبارزه و مقابله با موادمخدر پرداختیم، یادآور شد: 20 سال آمریکایی ها در افغانستان این کشور را تحت اشغال و سیطره خود داشت، اما آیا تولید موادمخدر و صادرات آن کاهش پیدا کرد؟ حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: فکر می کنیم بخشی از ترویج اعتیاد در ایران حساب شده و با اهداف سیاسی است و فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: بخشی از ترویج اعتیاد در ایران حساب شده و با اهداف سیاسی است

حسینی: بخشی از ترویج اعتیاد در ایران حساب شده و با اهداف سیاسی است