مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-07سياسي

کلاف سردرگم شورای شهر سی سخت و نارضایتی فرماندار


مستندات لازم در مورد شورای شهر سی سخت را به استانداری می فرستیم تا در آنجا تصمیمات لازم در مورد شورای اسلامی شهر سی سخت گرفته شود و تکلیف آنها مشخص گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، ناهماهنگی ها و مشکلات متعدد به وجود آمده در شورای اسلامی شهر سی سخت باعث تشکیل جلسه فوق العاده  در محل فرمانداری دنا شد تا در این باره رسیدگی شود.

پارسا شعبانی فرماندار دنا در این خصوص به فارس گفت: پس از بحث و تبادل نظر در مورد وظایف شورا تذکرات لازم به اعضای شورای  حاضر در جلسه در خصوص عدم رضایت مردم از عملکرد آنها داده شد و به آنها گوش زد کردیم که شورا باید با هم همدل و هم صدا شوند و مشکلات موجود درون شهر را برطرف کنند نه اینکه در مقابل هم بیاستند و وظایف خود را فراموش کنند.

شعبانی اظهار داشت: بنا به ضرورت و با توجه به نامه شماره 1402/74/42/10165مورخ 1402/07/23مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، جلسه ای در این خصوص در محل فرمانداری دنا تشکیل گردید که علی رغم ارسال دعوتنامه کتبی و شفاهی و ضرورت حضور تمامی اعضا در جلسه، طی تماس تلفنی نیز به آنان اعلام گردید،علی ایحال دو نفر از اعضایی که در چند ماه اخیر غایب بودند  از حضور در جلسه امروز خودداری و به علت به حدنصاب نرسیدن اعضای جلسه، جلسه از درجه اعتبار ساقط گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم شورای شهر سی سخت و نارضایتی فرماندار

کلاف سردرگم شورای شهر سی سخت و نارضایتی فرماندار