مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-20سياسي

سردار زهرایی: نسل امروز انقلاب در مسیر آرمان های انقلاب است


مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه رشادت علی وردی ها و عجمیان ها در تاریخ ماندگار خواهد شد، گفت: خیلی ها فکر می ‎کردند که نسل جوان ایمان شان را جا گذاشته اند یا اهتمام به آرمان ها در میان نسل امروزی کم شده است اما در جریانات سال گذشته دیدند که اشتباه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمد زهرایی عصر امروز در همایش جهادگران فاطمی 3 که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه انسان ها تاریخ را با مواضع افراد ترسیم می کنند، گفت: تاریخ ما نیز انسان ها را به عمل و مواضعشان قضاوت می کند نه به عبادات و شب زنده داری هایشان؛ آنچه در اذهان ثبت و ماندگار می ماند، مواضع و عملکردی است که در جامعه داریم.

وی ادامه داد: آنچه در تاریخ اسلام درباره میثم تمار و مالک اشتر گفته و ثبت شده، مواضعی است که آن ها در زمان خاص گرفتند و با پشت کردن به همه مطامع دنیایی و تفکرات غیر الهی، پشت سر ولی خدا ایستادند و از امامشان پشتیبانی کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اقدامات و مواضع نسل امروز نسبت به باورهای دین شان گفت: شهید آرمان علی وردی کسی بود که بر آرمان خود ثابت قدم ماند و در جایی که در دوراهی ایستادگی بر آرمان یا توهین و پشت کردن به مقام ولایت و رهایی از چنگال افراد وحشی قرار داشت، بر آرمان های خود پافشاری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: نسل امروز انقلاب در مسیر آرمان های انقلاب است

سردار زهرایی: نسل امروز انقلاب در مسیر آرمان های انقلاب است