مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-12دانش

محمدی: با کشور های دوست و همسایه تعاملات علمی ایجاد می کنیم


رییس دانشگاه آزاد استان تهران در همایش «ائتلاف جهانی علیه آپارتاید علمی، صلح، عدالت، امنیت و سلامت جهانی» از ایجاد تعاملات علمی با کشور های دوست و هم سو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جواد محمدی رییس دانشگاه آزاد استاد تهران در همایش ائتلاف جهانی علیه آپارتاید علمی، صلح، عدالت، امنیت و سلامت جهانی گفت: در دین ما بر نشر علم و ذکات علم آموزی تاکید شده و قوانین و ضوابط ما و چشم انداز 1404 موضوعاتی است که به صورت جدی به آن پرداخته شده و جزء افتخارات ایران است که با کشور دوست و هم سو تعاملات ایجاد کند.

وی افزود: تعاملات کمک به ایجاد شبکه نخبگان و دیپلماسی علمی می کند و یکی از روش های نزدیکی دیپلماسی علمی و فرهنگی است.

الهام بخشی که در چشم انداز 1404 ذکر شده یکی از جنبه های دیپلماسی علمی است که می تواند در راستای تحقق دیپلماسی نخبگانی باشد و یک هم افزایی را برای کشورهای دوست و هم سو ایجاد می کند.

محمدی ادامه داد: تحریم ها برای تعداد زیادی از کشورهای دوست و همسو وجود دارد و فقط برای ما نیست و این جبهه متحد می تواند به رفع نیاز های کشور کمک کند.

وی افزود: هر جامعه ای که به علم دسترسی پیدا کند قوی می شود و هر کشور که نتواند علم خود را تقویت کند، کشورهای دیگر بر او مسلط می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: با کشور های دوست و همسایه تعاملات علمی ایجاد می کنیم

محمدی: با کشور های دوست و همسایه تعاملات علمی ایجاد می کنیم