مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-18سياسي

اجرای 148 عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیام تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین، 148 عنوان برنامه در سطوح مختلف پایگاه ها، - ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیام تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین، 148 عنوان برنامه در سطوح مختلف پایگاه ها، حوزه ها و نواحی این استان در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد شفایی امروز شنبه 27 آبان در نشست خبری هفته بسیج بیان کرد: اعتراضات و راهپیمایی های صورت گرفته در روزهای پس از عملیات طوفان الاقصی نشان از هوشیاری و بصیرت مردم مسلمات و آزاده جهان دارد.

وی افزود: آگاهی و بصیرت امروز مردم جهان مرهون زحمات شما اصحاب رسانه است که توانستید با روشنگری جنایات رژیم صهیونیستی و مظلومیت ملت مظلوم فلسطین را به همگان نشان دهید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در روزهای گذشته همه جبهه کفر با تمام امکانات آتش سنگینی را بر سر مردم مظلوم فلسطین می ریزند؛ بیش از 40 هزار تن مواد منفجره در روزهای گذشته و همچنین استفاده از بمب های ممنوعه مانند بمب های فسفری گوشه ای از جنایات رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 148 عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان

اجرای 148 عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان