مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-29بين الملل

اسلواکی قطع کمک نظامی به اوکراین را به اطلاع آمریکا رساند


وزیر دفاع اسلواکی اعلام کرد که کشورش به دنبال بررسی توافق همکاری دفاعی با آمریکاست تا اطمینان حاصل کند که این قرارداد متقابل، مفید باقی می ماند و در نتیجه ارسال تسلیحات به اوکراین را متوقف می کند.

- وزیر دفاع اسلواکی اعلام کرد که کشورش به دنبال بررسی توافق همکاری دفاعی با آمریکاست تا اطمینان حاصل کند که این قرارداد متقابل، مفید باقی می ماند و در نتیجه ارسال تسلیحات به اوکراین را متوقف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشا تودی، رابرت کالیناک وزیر دفاع جدید اسلواکی در پی دیدار با گوتام رانا ، سفیر آمریکا در اسلواکی در فیس بوک خود نوشت: وقتی اوضاع درست پیش نمی رود شما باید آن را درست کنید.

منافع مشترک و چالش های امنیتی کنونی مورد بحث قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه توافق کنونی خوب نیست و مشکلاتی دارد و اسلواکی را ملزم می کند تا تسلیحات و مهمات مورد نیاز خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد، گفت: سیاستگذاری دفاعی و خارجی اسلواکی پشت سر هم شکست را تجربه می کند و مردم دیگر نمی توانند هزینه اشتباه رهبران خود را بپردازند.

وزیر دفاع جدید اسلواکی همچنین تاکید کرد که دولت براتیسلاوا به همکاری با شرکای غربی خود ارج می نهد اما نخست وزیر جدید این کشور جا پای دولت قبلی نمی گذارد و به نفع مردم اسلواکی عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلواکی قطع کمک نظامی به اوکراین را به اطلاع آمریکا رساند

اسلواکی قطع کمک نظامی به اوکراین را به اطلاع آمریکا رساند